Monday, August 20, 2007

عالیجناب نفخ کرده



نظر به استقبال امت همیشه در صحنه
داستان قسمت هفته آینده پربیننده ترین سریال تلویزیون
جواهری در قصر یا همان یانگوم
دراین قسمت عالیجناب دچار سوهاضمه می شود و کل دربار بسیج می شوند برای بهبودی ایشان
سکانسهای برگزیده
روز .داخلی .یکی از اتاقهای قصر
بانو سوچویی سراسیمه وارد می شود
بانو سوچویی: عالیجناب غذاشون رو نخوردن
بانوی اول آشپزخانه با چهره ای هراسان: وای عجب فاجعه ای ! ولیعهد هم سه دقیقه است شیرشان را خورده اند ولی هنوز آروغ نزده اند.
بانوی اول: باید مراتب را جهت تصمیم گیری در شورای عالی پزشکان سلطنتی مطرح کنیم.
روز. داخلی . شورای پزشکان سلطنتی
بانوی اول: بنظر شما چه باید کرد عالیجناب از صبح تابحال چیزی میل نفرموده اند.
پزشک هوشی مین1: من جوشانده گل سانگ رو توصیه می کنم.
پزشک مانو تسه دونگ : من پیشنهاد می کنم از طب سوزنی استفاده کنیم من شخصن حاضرم این وظیفه خطیر را برعهده بگیرم .
پزشک بروس لی: چطور؟ آیا شرایط جسمی عالیجناب مناسب این کار هست؟
پزشک مانو تسه دونگ: بله. بایک سوزن یک وجب بالاتر از ناف عالیجناب را سوراخ می کنیم بادشون خالی میشه و حالشون جا میاد
پزشک بروس لی : همکار محترم عنایت دارید که طب سوزنی اصلن مقوله دیگری است .با سوزن های خیلی ظریف نقاطی از سلسله اعصاب بدن را تحت تاثیر قرار می دهیم . این که شما می فرمایید سوند و پیچ گوشتی است و برای نفخ یونجه گاو وگوسفند بکار می رود.2
پزشک مانو تسه دونگ: آها !
پزشک جکی چان: من از اول مخالف حضور فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد در شورای پزشکان سلطنتی بودم.
پزشک هوشی مین یواشکی چیزی در گوش پزشک جکی چان زمزمه می کند.
پزشک چان چی: اجازه بدید ببینیم یانگوم چه نظری داره.
پزشکیار یانگوم: من جوشانده ای از کوبیده ریشه بید را پیشنهاد می کنم.
عالیجناب داروی یانگوم را میل می فرمایند و حالشان خوب می شود.
این قسمت سریال تمام می شود.
البته کارگردان برا یکنواخت نشدن سریال از چند داستان فرعی هم استفاده کرده است مثل عشق افسر گارد سلطنتی به یانگوم ،که بدلایلی که از ما بهتران می دانند حذف می شود و تماشاگر ایرانی تنها اجازه دارد ماجرای گاز معده عالیجناب ،زاییدن زن عالیجناب، غذانخوردن مادر عالیجناب ،یا بی اشتهایی عالیجناب را دنبال کند .
1. ببخشید دیگه من اسم چینی کم آوردم هرچی بلد بودم استفاده کردم2. متاسقانه در دربارهای طاغوتی شایسته سالاری رعایت نمی شود وزیر بلاد خارجه پزشک اطفال وزیر جنگ مهندس دامپروری و ... هستند پزشکهوشی مین هم به پزشک جکی چان یاد آوری کردن که پزشک مائو خواهر زاده وزیر دربار هستند. البته تمام این افراد از چاکران عالیجناب و کاملا متعهد به ایشان هستند

No comments: